första inlägget,

Nu har jag gjort en till blogg, har en annan blogg med som heter: http://miiliabrobergs.blogg.se
men där skriver jag mera om mina dagar, i bilder,videos osv! denna bloggen kommer bara vara om
mitt sjungande, kommer lägga ut alla låtar jag spelar in, videos, & vanligt inspelande. kommer även
tipsa om andra bloggar där det finns folk som sjunger osv. tänkte det hade varit kul för er som lyssnar
från youtube att klicka er in här & lyssna med! så jag hoppas ni följer denna bloggen, komenterar.
Puss!

och så ni vet att bilden på headern där det är en bild på två tjejer,en i shorts&en i klänning
det är inte jag på bilderna dom ko med i designen & jag har ingen aning hur jag ändrar till
bilder på mig istället :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback